23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SuperBrugsen er klar med nyt koncept

Kundeundersøgelsen fra SuperBrugsen i Hinnerup viste, at madvarerne skal være mere synlige i butikken.

Som følge af en brand i butikken fredag den 21. juni er der kommet fokus på frugt og grønt, kød og vin, og i torsdags fejrede butikken ombygningen. Det skriver Favrskov Avisen.

Butikken er indrettet efter Koncept 15, som Coop forventer alle de 230 SuperBrugsen butikker er indrettet efter i 2015.

Den røde snor blev klippet over af Coops kædedirektør Michael Løve. Ifølge Michael Løve kan man grundet indretningen gå på kryds og tværs i butikken og hurtigt finde det, som man har brug for.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.095